Κατάλογος έργων με σειρά ημερομηνίας, χωρισμένα σε διακριτές περιόδους.
Ανανεώνεται διαρκώς.
Θέτοντας τα νέα θεμέλια. Σε απόλυτη αντίθεση με τον τρόπο εργασίας μου μέχρι αυτή τη στιγμή, αρχίζω να δημιουργώ τέχνη ξεκινώντας από το να θέτω το όραμα κι έπειτα να εφαρμόζω ότι χρειάζεται για να το κάνω πραγματικότητα. Η τωρινή περίοδος σφίζει από νέες, ισχυρές και τολμηρές κατευθύνσεις καθώς και εξάσκηση στην τελειότητα.
Ένα έργο που είναι μοναδικό από μόνο του, μια καινούρια μορφή τέχνης. Κάτι που προωθεί τα μέγιστα την πεποίθηση μου ως προς την υποχρέωση του καλλιτέχνη προς τον κόσμο. Να παραδίδει, ανεξάρτητα, αυτό που δεν σκέφτηκε κανείς, αυτό που δεν ζήτησε κανείς.
Το Acid Inc. είναι έργο τέχνης του Κώστα Γκόγκα, σε μορφή εταιρικού καταλόγου. Παρουσιάζει τα νέα προϊόντα μιας φανταστικής εταιρείας που δημιουργεί νόμιμα ψυχεδελικά ναρκωτικά. Έργα ζωγραφικής, σχέδια, φωτογραφίες και κείμενα που ο καλλιτέχνης είχε δημιουργήσει χρησιμοποιούνται για να υποστηρίξουν την αφήγηση και μαζί με εταιρική ορολογία, υπομνήματα από υψηλόβαθμα στελέχη αλλά και κρατικές παρεμβάσεις συνθέτουν ένα σατυρικό έργο για τη σύγχρονη καταναλωτική διάθεση, τη διαφημιστική ηθική, το επιχειρείν αλλά και τα εθιστικά προϊόντα που προσφέρονται προς απόδραση. Είναι γραμμένο στα Αγγλικά.
Τρίπαρε
Το Swap Cinema είναι ένας νέος τρόπος παρακολούθησης βίντεο, μια καινούρια μορφή τέχνης, η οποία προσφέρει στον θεατή ένα σύνολο από οθόνες οι οποίες αναπαράγουν ένα έργο την ίδια στιγμή από διαφορετικές γωνίες και ο θεατής μπορεί να επιλέξει ποια απ' όλες θέλει να δει. Σχεδιάστηκε για Αφηγηματικά Έργα και για τη Βιομηχανία Κάλυψης Εκδηλώσεων. Προσφέρεται δωρεάν για όποιον θέλει να χτίσει πάνω του ή να το εφαρμόσει.
Μάθε Περισσότερα
Αρχίζοντας να παίρνω στα σοβαρά την ολοκλήρωση λογοτεχνικών έργων με βάση τα στάνταρ που έχω θέσει. Απομακρύνομαι από τις μεγάλες ιστορίες για λίγο με στόχο να εφαρμόσω πολύ πιο αυστηρή επιμέλεια στα κείμενα μου.
Μια παράνοια του Κώστα Γκόγκα γραμμένη όπως να 'ναι΄, ότι να 'ναι, όπου να 'ναι, και γενικά κάνει ότι γουστάρει. Βιβλίο είναι να πούμε.
Διάβασε το Διήγημα
'Η Εξαφάνιση' είναι ένα μικρό μικρό διήγημα του πολυπράγμων καλλιτέχνη Κώστα Γκόγκα που περιγράφει ένα πρωινό του ανώνυμου αφηγητή ο οποίος ανακαλύπτει πως ο γείτονας του, τον οποίο παρακολουθεί ευλαβικά κάθε πρωί, δεν είναι σπίτι. Είναι μια υπαρξιακή ιστορία για την βαρεμάρα της σύγχρονης εποχής.
Διάβασε το Διήγημα
'Ο Καναπές' είναι ένα μικρό, υπαρξιακό διήγημα του καλλιτέχνη Κώστα Γκόγκα, γραμμένο στα Αγγλικά, και αφηγείται δύο ημέρες από τη ζωή ενός καθημερινού ανθρώπου που ξαφνικά τυφλώνεται χωρίς κανένα προφανή λόγο.
Διάβασε το Διήγημα
Αργά και επίμονα δουλεύω στις πιο μικρές λεπτομέρειες με στόχο μα δημιουργήσω έργα που θα αντικατοπτρίζουν το πάθος μου για αριστοτεχνία χωρίς να ξεχνώ τον αρχικό στόχο κάθε έργου.
Ένα ερωτικό έργο που απεικονίζει ένα μάτσο ανθρώπους-τσιχλόφουσκες να κάνουν βρόμικα πράγματα ο ένας τον άλλο.
Δες το Έργο
Ο 'Μύθος' είναι μια αφήγηση σε εικαστική μορφή. Απεικονίζει το ταξίδι μιας μικρής βάρκας που αφήνει πίσω αρχαίες δόξες και γιγάντια αγάλματα για ένα παρθένο νησί.
Δες το Έργο
Μία υπερφυσική επαφή ανακόβει το δρόμο προς τη γνώση. Έργο μικτής τεχνικής σε εξέλιξη.
Δες την Εξέλιξη του Έργου
Άλλα πραγματάκια που έχω φτιάξει.
Όπου ανακαλύπτω τον εαυτό μου ξανά, ξεφορτώνοντας από πάνω μου όλες τις προκαταλήψεις γύρω από την τέχνη. Αρχίζω να δημιουργώ αφηρημένα έργα ζωγραφικής κι έπειτα αυτό επηρεάζει την προσέγγιση μου στο βίντεο και στη μουσική. Ακολουθεί μια νέα ανακαλύψη, αυτή των Νέων Μέσων, όπου το 'μη απτό' και άυλο γίνεται βασικό σημείο της συγκέντρωσης μου.
Επιτέλους βρίσκω τον τρόπο να χρησιμοποιήσω τις ψηφιακές μου ικανότητες για να δημιουργήσω εικαστικά έργα υψηλής αισθητικής, και με τη βοήθεια μιας ψηφιακής γραφίδας αρχίζω να εφαρμόζω ζωγραφική-δράσης (action painting) απευθείας πάνω στον ψηφιακό καμβά. Αυτό ήτανε μια νέα καινοτομία στο έργο μου, μιας και ήθελα να ξεφορτωθώ οποιαδήποτε υλικοτεχνική αξία έχει ένα έργο τέχνης και να εξερευνήσω το πνευματικό κεφάλαιο που παρέχει ο καλλιτέχνης.
'Οικουμενικός Αμφιβληστροειδής', συλλαμβάνοντας την άγρια ζωή της εικόνας στο φυσικό της περιβάλλον. Ένα εικαστικό πρότζεκτ που αποτελείται από 140 διανυσματικά έργα.
Δες το Έργο
Άλλη μια σειρά διανυσματικών ψηφιακών έργων, ακολουθώντας το ύφος του 'Universal Retina'.
Δες τα Έργα
Όλο το καλλιτεχνικό μου υπόβαθρο θα βρει επιτέλους τον δρόμο του μέσα στο οπτικοακουστικό μου έργο. Αντιλήφθηκα πως τα μουσικά βίντεο ήτανε παρθένο έδαφος, πρόσφορο για πολύ πιο υψηλές αισθητικές προσεγγίσεις, κάτι που κάνεις άλλος δεν είχε εξερευνήσει (το ίδιο πιστεύω και για τη μουσική).
Ακολουθώντας το σκεπτικό του 'Πονοκεφάλου', το βίντεο για το κομμάτι '4:48' ήτανε ένα έργο επικεντρωμένο στον μινιμαλισμό των στοιχείων που το απαρτίζουν: των χρωμάτων, στη θέση της κάμερας, της υποκριτικής και του μοντάζ.
Δες το Βίντεο
Ο 'Πονοκέφαλος' είναι ο τίτλος-εργασίας ενός βίντεο που ποτέ δεν κυκλοφόρησε αλλά ήτανε η πρώτη φορά που κατάφερα να κάνω κάτι πραγματικά αυθεντικό στον τομέα του βίντεο, συνδυάζοντας κυβιστικές επιρροές με το αφηρημένο για να δημιουργήσω ένα μίνιμαλ μουσικό βίντεο που δημιουργεί την ψευδαίσθηση απουσίας μοντάζ, προσφέροντας μια πιο φυσική, συνεχή ροή στην εικόνα.
Δες τις Εικόνες του Βίντεο
Εκ των υστέρων, μπορώ να αναγνωρίσω ότι αυτό το βίντεο ήτανε η γέφυρα μεταξύ των πρώιμων οπτικοακουστικών μου έργων και των βίντεο που δημιούργησα έπειτα. Έδρασε ως καταλύτης πειραματισμού και με βοήθησε να καταλάβω ότι από εδώ και στο εξής θα πρέπει να έχω πολύ περισσότερο χρόνο αν θέλω να δημιουργήσω κάτι, που όχι μόνο θα είναι αυθεντικό και καινούριο, αλλά περίτεχνο και ολοκληρωμένο επίσης.
Δημιούργησα μερικές πειραματικές μουσικές μεταξύ του 2010 και 2014. Δεν ήθελα να κάνω παραγωγή πλέον, απαιτούσε πάρα πολύ δουλειά και δεν ήμουν διατεθειμένος να την κάνω, ήθελα μόνο να διευθύνω την παραγωγή. Εμπιστεύτηκα τον 'Start Rec' να κάνει την παραγωγή του επόμενου άλμπουμ μας, αλλά μόνο ένα κομμάτι ολοκληρώθηκε - τα υπόλοιπα τραγούδια δημιουργήθηκαν διάσπαρτα, τα περισσότερα μεταξύ 2011 και 2012.
Σε αυτήν την περίοδο κατάλαβα ότι η παιδεία μου και η ανατροφή μου είχε επηρεάσει βαθιά την όλη αντίληψη μου περί τέχνης, ήθελα να διώξω αυτές τις προκαταλήψεις από πάνω μου. Με μόνο σύμμαχο το κουράγιο, εισέρχομαι στον κόσμο του αφηρημένου.
Δημιούργησα μια ζωγραφική σειρά από μικρά αφηρημένα σχήματα χρησιμοποιώντας ακρυλικά, νερομπογιές, ακουαρέλες και σινική μελάνη.
Δες τα Έργα
Πειραματιζόμενος με τον αφηρημένο εξπρεσιονισμό, αυτή η σειρά από πίνακες δημιουργήθηκε όταν απέκτησα το πρώτο μου στούντιο, και χρησιμοποίησα την ελευθερία του χώρου απλώνοντας παντού χρώμα.
Δες τα Έργα
Δημιούργησα πολλά μικρά έργα αυτήν την περίοδο, μονοκοντυλιές, σχέδια, ζωγραφιές κ.α. Δεν δημιουργήθηκαν για κάποιο συγκεκριμένο πρότζεκτ, ήτανε περισσότερο πειραματισμοί για να ανακαλύψω νέες κατευθύνσεις.
Ανίκανος να αναπαυθώ στις μέχρι τότε επιτυχίες μου, ήθελα να σπρώξω τα πράγματα ακόμα παραπέρα, πρώτα με το να δημιουργήσω εξ' ολοκλήρου μία μεγάλου μήκους ταινία, κι έπειτα με το να βουτήξω το δαχτυλάκι μου στην αγγλόφωνη δημιουργία. Τα έργα αυτής της περιόδου ήτανε τεράστιες αποτυχίες, αλλά λόγω του ότι δεν ανέχομαι να κάνω τα ίδια λάθη για δεύτερη φορά, θα αποδειχτούν ακρογωνιαίοι λίθοι για την μετέπειτα πορεία μου. Μέχρι και σήμερα μελετάω σε βάθος και σχεδιάζω προσεκτικά τα μελλοντικά κινηματογραφικά και μυθιστορηματικά έργα μου.
Αχ, αχ, αχ. Μέχρι και σήμερα δεν μπορώ να τα βρω με την μεγαλύτερη αποτυχία της καριέρας μου. Τόσοι άνθρωποι, τόσο χρήμα, τόσος χρόνος, δεν έφτασαν πουθενά, ούτε η ίδια η ταινία δεν ολοκληρώθηκε επαρκώς. Έχοντας μάθει να δουλεύω σε έργα πολύ μικρότερης κλίμακας μέχρι εκείνη τη στιγμή, βρήκα τον εαυτό μου αντιμέτωπο με έναν εφιάλτη προσδοκιών από εμένα τον ίδιο κι από τόσους άλλους. Απέτυχα να ολοκληρώσω την ταινία με τρόπο που να θυμίζει έστω λίγο το αρχικό σενάριο. Μια παραγωγή μηδαμινού προϋπολογισμού (€4,700), σε παραγωγή, σκηνοθεσία και σενάριο δικό μου.
Θέλοντας να αρχίσω να γράφω στα Αγγλικά, το σκεπτικό του 'απέτυχε γρήγορα' με μπρίζωσε να τρέξω. Έγραψα αυτό το βιβλίο περίπου μέσα σε μια εβδομάδα και (προφανώς) είναι αδύνατον να διαβαστεί από αγγλόφωνους.
Μία περίοδος δημιουργικής άνθισης, στην οποία καταφέρνω να δημιουργήσω έργα τα οποία προσπαθούσα για χρόνια. Περίοδος προσωπικής διαπαιδαγώγησης (διαβάζω το ένα βιβλίο μετά το άλλο) συνάμα με τις σπουδές Graphic Design & Multimedia (όπου ο έρωταςμου για την ιστορία και θεωρία της τέχνης ξεκινά και επηρεάζει το έργο μου εφεξής).
Αρχίζω να δημιουργώ εικαστικά έργα με μονοκοντυλιές. Ένα ύφος που επινόησα την περίοδο των Χριστουγέννων του 2007.
Δες τα Έργα
Ως ένας μολύβι-στο-χαρτί καλλιτέχνης για το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου, δεν σκέφτηκα ποτέ μέχρι αυτή τη στιγμή να επικεντρωθώ αποκλειστικά στο να δημιουργώ τέχνη στο χαρτί η οποία θα είχε αξία από μόνη της. Αυτό έκανα εδώ.
Δες τα Έργα
Μια σειρά έργων στην οποία δημιούργησα τέχνη με το λιγότερο δυνατό: μόνο φθηνό μαύρο και άσπρο πλαστικό χρώμα πάνω σε επιφάνειες που έβρισκα πεταμένες, όπως χαρτόκουτα και κόντρα πλακέ.
Δες τα Έργα
Ανυπομονώντας να εξερευνήσω τη ζωγραφική σε καμβά, καθώς αποχωρούσα σιγά σιγά από το γκραφίτι - χάνοντας την επιφάνεια που τόσο καλά ήξερα μέχρι τότε - θέλησα να επισπεύσω την μετάβαση θέτοντας στόχο να ολοκληρώνω έναν καμβά την εβδομάδα για τη διάρκεια ενός χρόνου. Αυτό είναι το αποτέλεσμα.
Δες τα Έργα
Σχέδια και σκίτσα που δημιούργησα πριν ασχοληθώ με πιο σοβαρά έργα στο χαρτί.
Δες τα Έργα
Αυτήν τη περίοδο δημιουργώ επίσης μερικά μινιμαλιστικά σκίτσα με στυλό ή μολύβι, γοητευμένος με την ιδέα του να αποτυπώσω απλές εικόνες με τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια, κατευθείαν στην ουσία, γλυκά και κομψά.
Δες τα Έργα
Η φύση των έργων μονοκοντυλιάς ζητούσε απεγνωσμένα τον χρωματισμό μέσω υπολογιστή, σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω την τεχνολογία της ψηφιακής-ιχνηλασίας (digital-tracing) για να δημιουργήσω διανυσματικά (vector) έργα εξ' αυτών, όπως και να χρησιμοποιήσω εργαλεία ου είχαν κυκλοφορήσει πρόσφατα για να τα χρωματίσω. Άρχισα να δημιουργώ μερικά ψηφιακά έργα που δίνανε στα έργα μιας γραμμής περισσότερο βάθος και φυσικά: χρώμα. Αυτός ήτανε ο μόνος τρόπος που μπορούσα να σκεφτώ για να διατηρήσω ανέπαφη τη φύση της μονοκοντυλιάς στα έργα αλλά την ίδια στιγμή να έχω χρώμα σε αυτά.
Παραγωγή τριών χιπ-χοπ άλμπουμ. Δούλεψα πολύ σκληρά σε αυτές τις κυκλοφορίες, εργάστηκα σε όλο το φάσμα από το οποίο αποτελούνται, παραγωγικά και καλλιτεχνικά: μίξη ήχου, στιχογραφία, ραπ, μουσική σύνθεση, καλλιτεχνική διεύθυνση κ.α.
Τρίτο και τελευταίο άλμπουμ των Ansia. Επικεντρωμένο στο ρυθμό, στον δρόμο και στο χιπ-χοπ. Με ηλεκτρονικές και φανκ επιρροές. Εκπλήρωσε ακόμα ένα στόχο μου, να κάνω τους Ansia το πρώτο ανεξάρτητο συγκρότημα στην Ελλάδα που θα κυκλοφορήσει διπλό δίσκο.
Εξερεύνησε το Άλμπουμ
Το δεύτερο άλμπουμ των Ansia ήταν το πιο επιτυχημένο αλλά και το πιο προσωπικό. Με μια πληθώρα ρυθμών και ειδών μουσικής ο 'Χαμαιλέων' προσπάθησε να προσελκύσει ανθρώπους έξω από τη σφαίρα του χιπ-χοπ.
Εξερεύνησε το Άλμπουμ
Το πρώτο επίσημο άλμπουμ των Ansia. Έδρασε ως εισαγωγή στο συγκρότημα μας και εγκαθίδρυσε τους ακρογωνιαίους λίθους της προσέγγισης μας: θα είμαστε το πρώτο ανεξάρτητο συγκρότημα που θα κυκλοφορήσει μουσικό βίντεο, θα συμπεριλάβει booklet με τους στίχους των τραγουδιών αλλά και θα προσφέρει υψηλής αισθητικής κυκλοφορίες.
Εξερεύνησε το Άλμπουμ
Μουσικά βίντεο με μηδενικό προϋπολογισμό, εκπληρώνοντας τον στόχο να κάνω το χιπ-χοπ συγκρότημα μου να είναι το πρώτο ανεξάρτητο σχήμα στην Ελλάδα το οποίο συνοδεύει τα άλμπουμ του με μουσικά βίντεο. Επίσης μια μικρού μήκους σουρεαλιστική ταινία. Είμαι πολύ περήφανος για την δουλειά μου πάνω σε αυτά τα έργα, φυσικά δεν υπήρχε προσωπικό ύφος ακόμα.
Ένα από τα αγαπημένα μου μουσικά βίντεο, το πρώτο και μοναδικό για το άλμπουμ 'Cult-87'. Είναι μαυρόασπρο, ακατέργαστο, αστικό, με κάμερα στο χέρι, ελεύθερο και άμεσο. Αισθητικά, ήτανε ακριβώς εκεί που έπρεπε. Αξιοσημείωτο γεγονός: αυτό το βίντεο αντιγράφτηκε από άλλους αφότου το κυκλοφορήσαμε.
Δες το Βίντεο
Το δεύτερο βίντεο για το 'Chameleon' ήτανε για τον 'Αρλεκίνο', ένα εισαγωγικό κομμάτι του άλμπουμ, που ενώ δεν ήμασταν τόσο σίγουροι για αυτό όταν το κυκλοφορήσαμε, είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό μας και αυτή η απήχηση συνέβαλε στην απόφαση να το επιλέξουμε ως το επόμενο βίντεο. Μέχρι και σήμερα δέχομαι συγχαρητήρια για αυτό το βίντεο.
Δες το Βίντεο
Το πρώτο μουσικό βίντεο για το 'Chameleon' ήτανε για ένα ευδιάθετο τραγούδι με ένα βίντεο γεμάτο χρώμα και καθημερινά σκηνικά.
Δες το Βίντεο
Προσπαθώντας γα δημιουργήσω το πρώτο βίντεο κλιπ ανεξάρτητου συγκροτήματος στην Ελλάδα, ήμουν αποφασισμένος να το κάνω να πετύχει.
Δες το Βίντεο
Η πρώτη μου μικρού μήκους ταινία ήτανε ένα βουβό, σουρεαλιστικό έργο και αφορούσε δύο εγωπαθείς δημιουργούς που ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον μέχρι που ένας τους δολοφονείται.
Δες τις Εικόνες του Βίντεο
Δημιούργησα ένα 35λεπτο ασπρόμαυρο φιλμ με ελάχιστους χαρακτήρες και λίγες τοποθεσίες, η πρώτη μου γεύση στο αφηγηματικό σινεμά. Έκανα τα πάντα μόνος μου εκτός της υποκριτικής και της μουσικής.
Όπου έγραψα το πρώτο μου μυθιστόρημα σε μια περίοδο τριών-τεσσάρων εβδομάδων στο τέλος του Αυγούστου του 2008, προσπαθώντας να μπω με τα όλα στην αφηγηματική πρόζα.
Η συνάντηση με επαγγελματίες καλλιτέχνες γκραφίτι αυτή την περίοδο με βοήθησε να αναπτύξω τους ορίζοντες μου και να αφήσω πίσω όλες τις προκαταλήψεις γύρω από τον τρόπο που μέχρι τώρα δούλευα, άρχισα να εμπιστεύομαι την συνεργατική διαδικασία και να αγκαλιάζω νέες οπτικές γωνίες.
Γνώρισα άλλους καλλιτέχνες και αρχίσαμε να δουλεύουμε μαζί, μία ώθηση στη δημιουργικότητα και στην τεχνική, επίσης αρχίζω να απομακρύνομαι από τα γράμματα ('styles') και επικεντρώνομαι σε έργα χαρακτήρων ('characters').
Από το απλώς καλό στο δρόμο προς την αυθεντία. Τα έργα γκραφίτι που δημιούργησα πριν παρατήσω αυτήν την τέχνη του δρόμου πίσω μου.
Δες τα Έργα
Όλες οι μου οι ιδέες, η δημιουργικότητα και η φαντασία μου αποτυπώθηκαν στην πληθώρα των σκίτσων και σχεδίων αυτής της περιόδου. Ασταμάτητα.
Δες τα Έργα
Αποκτώντας υπολογιστή για πρώτη φορά το 2005, άρχισα να πειραματίζομαι.
Τρεις χαρακτήρες κόμικ για τους Ansia, ένας για κάθε μέλος.
Δες τα Έργα
Δημιούργησα ένα δισέλιδο κόμικ για το διαγωνισμό που διοργάνωνε το Ελληνικό Περιοδικό Κόμικ '9'. Δεν πήρε ούτε έπαινο (αλλά στην πραγματικότητα ούτε που θυμάμαι αν το κατέθεσα).
View Comic
Παίζοντας με τον πρώτο μου προσωπικό υπολογιστή. Τα περισσότερα από αυτά τα έργα είχανε ως βάση τους σχέδια σε χαρτί.
Δες τα Έργα
Γκράφιτι. Όπου για πρώτη φορά στη ζωή μου βρίσκω κάτι που ξέρω πως θα συνεχίσω να κάνω. Αν κρίνω από το τι επακολούθησε, το γκραφίτι ήτανε αυτό που με βοήθησε να βρω το δρόμο μου.
Βαθιά επηρεασμένος από άλλους καλλιτέχνες εκείνη την περίοδο, αρχίζω να σκιτσάρω στο χαρτί, οργανώνω μια ομάδα γκραφίτι, και ζωγραφίζω κάθε Κυριακή. Αναλαμβάνω και τα πρώτα μου επί παραγγελία έργα.
Από το τίποτα στο καλό. Τα πρώτα μου έργα γκραφίτι είχανε έναν και μόνο σκοπό, να ξεκινήσω να παράγω, να δημιουργώ και γενικότερα να παλέψω με οτιδήποτε μου μπλόκαρε τον δρόμο.
Δες τα Έργα
Τα πρώτα μου σκίτσα ήτανε κυρίως σχέδια γκραφίτι. Από το 2001 μέχρι και σήμερα, το χαρτί και το μολύβι είναι οι καλύτεροι μου φίλοι.
Δες τα Έργα